Nu dags för jobb

[14:21]

Har varit och käkat på Hett & Vilt med min älskling. Jättegott var det, mysigt också. Behövdes verkligen. Sen åkte vi och kikade på det han har snickrat på jobbet, blir jättefint. Är stolt över honom, han är så duktig. Nu har jag tillbringat senaste timmen på stan, köpt grejer på H&M, helt onödigt känner jag nu. Behövde bara två grejer av de 6 saker som jag köpte. DUMT! Men, köpte några saker som jag eventuellt ska ha i helgen, vi får se om jag lämnar igen dem eller ej..

Hittade i alla fall två polotröjor som jag verkligen är i behov av. Så man får väl kalla det för bra köp trots allt. Nu måste jag göra mig klar.

Over and Out//k

Kommentarer:
Postat av: Mikkelmerethe

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits