Mätt

[22:31]

Hade degen inne för länge i ugnen innan köttfärsen och osten halkade på, så det blev ganska tråkigt och segt att äta. Trodde att jag höll på att tappa en tand när jag fötsökte bita i pizzan, men så var det tack och lov inte. Hade sönder en gaffel också, gick av när jag försökte skära pizzan i mindre bitar. Gick alltså inte så bra - Uppenbarligen.. Men det var inte så illa ändå, blev mätt och det är väl huvudsaken tror jag. Och gaffeln hade platshandtag, så egentligen så var pizzan inte så fasligt seg. Kan skylla på att gaffeln var dålig, inte maten!

Är förkyld som attans och så vill jag inte ha det. Jag kan inte bli sjuk nu igen, skulle vara så typiskt mig liksom. Sjuk varannan vecka. Astrist, och jävligt uttröttande. Folk måste ju tro att jag har allvarliga problem, speciellt mina stackars danselever som får höra min snörvlande stämma varannan gång de är på danslektionerna. Kan inte vara så mysigt direkt. *snörvel snörvel*

På Tisdag ska jag och tre andra dansare till Borlänge och träffa ett gäng ljustekniker, eller snarare studenter, som ska leka lite med ljussättning för dans på scen.. Vi dansare ska ha ett varsitt solo på 3-4 minuter, ska visa upp det på Tisdag då alla ska träffas. Sen delas ljusteknikerna in i 4 grupper och får varsin dansare att arbeta med. Och veckan därpå, blir alltså vecka 42, så ska vi redovisa och filma alltihopa. Ska bli jättespännande. Måste fixa scenkläder. Skaffa byxor som inte är min sambos gamla hockeybyxor sedan 5 år tillbaka, eller pappas gamla oversize DIF-byxor. Måste ha typ UFO-byxor. Någon som kan låna ut?

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Fia

Haha jaa, Sara går ju i mitt lag :D
Vad roligt då har vi ju "träffats" ;P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits