Konstiga drömmar och jobbtider

[08:48]

Börjar om snart en timma. Känns bra att gå till jobbet idag, fast jag är rätt hängig. Sen vet jag ju att jag kommer jobba till 14,  efter det finns tid till lunch och lite vila + förberedelse, 17-18 ska jag ha lektion med åk 1-3 och vid 19:45 ska jag vara i Borlänge och bli undervisad i en och en halv timme. Härliga dag, kommer vara helt slut ikväll när jag kommer hem. Jag  vill bara lägga mig ner och sova redan nu. Som Wilma gör, ser skönt ut!

image243

Har börjat drömma konstiga drömmar. Bara såna där som man vaknar upp av och funderar om det var på riktigt eller i en dröm. Konstiga saker bara, som att J skjutsade runt mig på en cykel inne i en affär och nästan välte cykel och allt i affären flera gånger. En massa människor som jag kände, fast som jag ändå inte kan komma på vilka de är. Jag hade en handduk i håret typ hela tiden också.. Man skulle ju vilja ha någon som kunde få något vettigt ur dessa drömmar, för det låter ju helt psycho.. Jag vet att jag har vaknat flera gånger inatt, blev antagligen så paff av det jag drömde att hjärnan behövde vakna upp ur koman ett tag..

På jobbet använder vi härliga kläder minsann, skjortor i unisex tror jag bestämt att det är, såna som man måste stoppa ner i byxorna så att man ser så där härligt uppklädd ut, fast ändå inte liksom. Byxor man inte är vana vid, alltså med hög midja. Man känner sig helt ybersexig i dessa kläder helt enkelt..

Ska kolla runt på lite favoritbloggar nu, sen måste jag göra mig klar, äta lite och traska till jobbet denna kyliga morgon. Är tydligen halt på vägarna också, jippie att vi har sommardäck på bilen.. Och vinterdäcken står i Mora. Ironin sjunger mig i örat, ganska så högt också!

Over and out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits