Klar för dagen

[21:03]

Fy fan vilken dag det har varit. Har sån huvudvärk och mina fötter värker till förbannelse. Sista gruppen idag på dansen var helt fantastisk. I love them. Vill ha dem :) Helt tokigt duktiga för att vara nybörjare.

Imorgon är det jobb på donken som gäller klockan 18:00. Vet inte om jag ska vara nervös eller ej. Jag känner ingenting just nu. Orkar inte känna efter ärligt talat. Sitter nu och käkar lite naturgodis som ju är så fruktansvärt gottigott. Mina favoriter är de godisarna som innehåller kokos och vit choklad. Kommer inte ihåg vad de heter.. Gott är det i allafall. Har en hel påse med nötter också som jag ska frossa i nu efter mina kokosgodisar.

I danssalen med min naturgodispåse och Elin & Sofie i bakgrunden.

image179

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits