Jag fullkomligt hatar..

[10:55]

Det går inte att duscha ordentligt här. Antingen blir det skållhett eller iskallt. Jag hatar, hatar, hatar det. Kan liksom inte ens få njuta av en härlig stund i duschen. Istället ska man våndas mellan kokhett vatten och iskallt vatten, det är ju jätteskojigt! Man fryser om fötterna och har kokat sönder överkroppen när man stiger ur duschen. Lagom rödflammig och blåa tår.. Jag har lätt för att bli frusen om händer och fötter, så de hinner liksom aldrig bli varma igen efter en stunds badande i isvak.. De stackars tossingarna kommer ju liksom aldrig undan det kalla vattnet, för det ska ju ändå ner, och jag kan inte placera mina fötter någon annanstans än där nere på golvet..

Gud vilka I-landsproblem! Nu ska jag laga lite Carbonara och käka upp det framför tvn, måste även blåsa håret och ta på lite mascara för att slippa att killarna där borta ska få hjärtstillestånd när jag kommer :) Känner mig så blek och tråkig just nu, men jag funderar på om jag inte ska skita i att bränna sönder min hud i ett solarie och vara nöjd över att vara en typisk svensk med min liljevita hudton.. Eller, jag ser ju i jämförelse med andra "bleka" personer mer gul ut, eller något.. Shit the same, jag orkar helt enkelt inte bli skrynklig tio år i förväg!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits