Hockey och massa snacks

[19:02]

Yep, hockey på tv, Mora-Brynäs. Till J:s stora glädje.. Hockeyspelare, jag säger då det. Hörs verkligen att han är insatt för han skriker nästan, men bara nästan, värre än vad pappa gör. Lite skrämmande men på samma gång ganska så roande. Jag ska också gå ner och kolla nu hade jag tänkt, men jag är fullt uppe i att leta mjukisbyxor att mysa ner mig med i soffan, men jag hittar inga. J tog de som jag hade packat med mig med motiveringen: Vems är mjukbyxorna som du brukar använda och dansa i hemma?.. Jahopp, så nu står jag mjukisbyxlös.

Skulle baka någonting till hockeyn tyckte mamma men karlarna är så inne i hockeyn att de inte ens kommer märka att jag har gjort det, så jag tror att jag hoppar över det idag. Och imorgon är det Söndag igen, gud vad helgen har gått fort. BUHU! På Måndag börjar min era på Macke Donken i Falun också, mitt i lunchruschen, kuuuuuuuuuuuuuul!

Förresten, någon som kan tipsa om bra plattång? Jag är i behov av en riktigt bra en, ingen billighetsvariant, för tro mig, den funkar inte på mitt tjocka hår. Behöver någon i stil med vad frisörerna använder på salongerna..

Slänger in en kvällens Jag-Vill-Ha nu när jag ändå sitter här, apropå ingenting alls..

image187

Har nu skrivit tidernas mest osammanhängande inlägg tror jag bestämt, men det gör inget. Nu ska jag ner och ta mig lite vin eller någon gottigott-alkoläsk. Smirnoff Ice som bara osar studenttider 2005, eller en Baccardi Breezer kanske? Hm.. Svåra val jag ställs inför, ja Gud i skruven.. Ha en fortsatt trevlig kväll för er som redan har en, för er som inte har det får jag önska en fortsatt inte så trevlig kväll! Nu skriker alla därnere, så jag antar att det inte går så bra för Mora..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: ulrika_m

De säljer plattänger på Cityfrisörerna, det såg jag när jag var där sist. De hade lite olika varianter, kanske ska du gå in där och fråga? Kostade typ 200-300 kronor. Kram.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits