Hm..

[23:07]

Vet inte längre om jag är så exhalterad över min klipptid på Fredag. Gjorde det stora misstaget att visa den eventuella frisyren för min djävul till sambo, och han utbrast: Ska du se ut sådär?

Man vill ju bara grina.. Först i alla fall. Sen vill man riva honom i rumpan för att han är så dum att säga något sådant. Jävla grottmänniska säger jag, det ska vara hellångt hår minsann. Men han får raka av sig det bäst han vill. Vill nästan ta saxen och bara klippa av mig skiten för att han är som han är ibland.

Nu har jag med andra ord fått jätteångest och tror mest hela tiden att det ska bli apfult. Buhu, ska jag ta och avboka tiden kanske? Men då kommer jag ångra mig, det vet jag. Men man får ju inte så mycket medhåll härifrån direkt. Jaja, det blir som det blir. SKulle han tycka att jag ser ut som ett monster efteråt så märks det nog..

image157

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits