Helt slut

[22:26]

Helt galet trött i skallen, halsen ömmar efter allt snack och jag ska snart gå och sova. Ska jobba låmgpass imorgon. Skulle ha börjat vid 16 och slutat 19 men det blev ändringar i planerna, ska börja 12 och sluta 19 istället. Pengar, pengar, vad gör man inte för pengar?

Ambra från Bounce kommer hit till Falun, som jag har sagt en gång förut. Ni som inte vet vilka Bounce är, FY SKÄMS på er. Man ska veta vilka det är, lika mycket som att man ska veta vem Peter Forsberg är, eller varför inte ABBA. Bounce är Sveriges absoult bästa dansgrupp. Håhå jaja, och Ambra kommer hit och håller i tre workshops. Ska bli så kuuuul, är nämligen anmäld dit nu. WOHOOO! Såg Lovisa på stan idag, hon ska också på alla tre klasserna. Kommer bli vi två som går på allt I guess, och kul kommer vi ha, så in i baljans..

Är så trött att jag inte ens vet vad jag skriver längre, men det jag faktiskt vet är att jag borde sova.. Så jag kan få vakna igen och gå ner på stan och leta lite grejs som J ska ha på Lördag. Så ska jag passa på att kolla efter billiga skor eller något liknande som jag kan ha på festen. Ska nog ha en svart klänning och en lila "bolero" eller vad jag nu ska kalla den. Ingen knytning fram, det är bara en baksida och hål där man stoppar i armarna. Hm, ja vad kan det heta? Jag har i alla fall ingen aning. Hur som helst. Svart klänning, lila "bolero", svarta leggings hade jag tänkt mig, ett silvrigt tjock armband och mitt fina långa silverhalsband med en stor svart droppe på.. Fast, jag hade velat ha lite mer färger än svart och lila.

Någon som har tips?

Annars säger jag godnatt och sov gott. Det ska definitivt jag göra, bredvid min älskling. Mmm, det är så härligt att somna vetandes att man har någon bredvid sig. Känslan av trygghet liksom. Att veta att man inte vaknar upp ensam. Vilken härlig känsla det är att vet att man är med någon som man VILL vakna upp bredvid varenda morgon.. Jag längar så efter att få fortsätta att bygga en framtid tillsammans med den där helt gudomliga mannen. Min!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: iRiC

hehe, tackar så väldans mkt! härligt att höra att du tycker det, speciellt nu när jag inte har haft tid att skriva på de senaste dagarna, haha! och nasse blir det mer av framöver, han har storskaliga planer på gång när det gäller min blogg ;) trevlig dag ! ^^,


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits