Hektiska gårdag

[10:45]

Ja jisses hur dagen, eller snarare kvällen blev. Tre danslektioner direkt på varandra.. Vikarierade för Lovisa som är på utbildning för frisörer, och jag visste nada om vad de gjorde för koreografier på hennes lektioner. Jag kunde bara stå och gissa mig till hur räkningen skulle vara. Men det löste sig ganska så fint till slut. Hoppas att de stackars människorna fick ut något bara..

Har sovit med två flätor inatt, och jag vet ärligt talat inte om jag kan ta ur dem överhuvudtaget, för jag gissar på att det kommer stå rakt ut nu när det är så kort.. Vågar jag chansa?

J skulle sluta tidigare idag, eventuellt bara gå halvdag, och isåfall så kommer han ju hem vid 12. Skulle vara skönt, så man får umgås lite. Vi hinner knappt med det längre eftersom han jobbar dag, även jag, och sen är jag och undervisar på dansstudion på kvällarna. Så vi går om varandra kan man säga. Sen hinner vi sitta vid tvn tillsammans eller något i en timma innan han går och lägger sig för att han är så trött.. Det är inte lätt alla gånger, det har vi ju kommit fram till.. Tur är väl det, att vi älskar varandra ändå.



Några bilder som får mig att minnas, minnas en massa massa bra saker. Dessa bilder ger mig också hopp om framtiden, att jag alltid kommer att leva tillsammans med J, för han gör mig lycklig. Han får mig att känna mig hel.  Jag är så förbaskat tacksam över att han vill vara med mig. Vi har så fruktansvärt roligt ihop, jag trivs tillsammans med hans familj, han passar perfekt in i min familj, alla som betyder något för mig tycker om honom.. JAG tycker om honom, så in i nordens mycket.. Det är viktigast av allt!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: [Jenny] - Bluedreams

Bild nummer
6
var riktigt fin :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits