Hål i mitt..

[00:10]

...öra.. Nä, jag har bara de hålen som är medfödda, i övrigt så vet jag inget om nå hål? Och jag känner mig ensammast i världen, är jag den enda i svenska befolkningen utan hål i öronen?! Hr inte piercingar, hål i öronen eller tatueringar. Jag vill också köpa snygga örhängen, kunna piffa upp mig med något extra läckert som hänger i örsnibbarna, men icke. Känns ganska så "eget" att inte ha hål någonstans. Hade ioförsig hål i näsan när jag var inne i min fjortisperiod, men det har varit uttaget hur länge som helst, och dessutom har det växt igen, så man ser inte ett spår. Så jag kallar mig själv opiercad. Hm, dagens I-landsproblem, inga hål i öronen och fyra stycken som såg likadana ut på danslektionen i Torsdags, i de långärmade Bounce t-shirtarna.. Vilka egoister vi är!!

Jag vet i alla fall att jag ska försöka att ta mig ur denna "sitta-uppe-halva-nätterna"-trenden som jag är så uppslukad i just nu. Behöver sova, och käka vitaminer så att jag slipper bli sjuk jämt. Jag måste vara den mest lättsmittade i Sverige.. Eller, jag vet ju att vissa har de värre, men ändå.. Hualigen, spelar ingen roll hur jag gör. Jaja, det lämnar vi för idag. Får se om jag tar mig i säng nudå.

Och apropå, fy fan vad jag skriver goja. Jag spårar liksom ur redan efter första meningen. Sen sitter jag bara och ordbajsar och skriver ur mig en massa osammanhängande saker som ingen fattar något av ändå. Hm, kanske är de jag som äger Sveriges mest onödiga blogg? Jag vet då inte.. Jag vet bara att jag ska tvätta av mig sminket, peela mig lite och borsta tänderna. Sen vill min hjärna sova lite. Tydligen så vill mitt tagentbord det i alla fall, för rätt som det är så hoppar det över en bokstav eller ett mellanslag, så jag får sitta och ändra en massa. Uttröttande som fan, jävla tagentbordssate.!! Nu dags för sussa kudden och min älskling att hålla om. Snuttefilten, vad vore jag utan dig, min karl?

Har liksom gjömt att skriva det på läge här. Jag älskar min sambo, så förbannat mycket och jag vet inte vad jag hade varit om han inte hade funnits i mitt liv. Han gör mitt liv värt att leva, han får mig att kämpa, han är den som får mig att vilja gå upp på morgonen. Han är mitt hjärta och min andra hälft. My heart belongs to you!

image182

Kärleksdravel, jag vet. Måste smöra lite då och då för att hålla uppe balansen :) På bilden ser vi båda mongo ut, taget i somras då vi var på dressinutflykt med syster, Leffe och en polare Leffe som jag inte minns namnet på.. Men, att vi ser ut som moggisar, det bjuder vi på, jag älskar honom trots att han kan verka lika bakom flötet som jag är!!

Fan vad jag saknar Leif!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Kimpa

Tack så hemskt mycket, det är så otroligt kul att höra sådant! Blir verkligen varm inombords, tack tack tack tack tack! :D
Kramar

Postat av: Christianida

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2010-04-23 @ 11:58:00
URL: http://christianida.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits