Galet trött

[20:57]

Är så trött i huvudet. Mina hälar håller på att avlida dessutom. Har stått upp sen klockan 12. Hua, måste skaffa fram inlägg i skorna innan jag måste amputera bort något. Kommer bli en lika lång dag imorgon också, börjar 11 och slutar 18:30. Mycket pengar ska det bli vill jag lova. Tråkigt är ju att jag inte kan jobba såhär mycket sen när dansklasserna kommer igång igen.

Apropå dansklasserna så lovade jag mina elever att vi skulle göra MASSA nytt efter lovet. Kul att jag inte ha gjort något nytt på någon av mina 4 koreografier som jag har. Hehe, blir mycket att göra på Måndag med andra ord, för denna vecka hinner jag inte med något alls i dansväg. Mycket jobb, hela dagarna, då orkar man inte dansa efteråt.

Ahit, jag skäms över hur mycket jag har handlat för de senaste två dagarna.. Onödigt 2008, verkligen. Borde lämna igen det som jag inte absolut behöver, men vad fan. Dessutom har jag klippt bort prislappar på alltihopa. Var nere på H&M och köpte lite mer grejer idag. 5-pack svarta strumpor, 5-pack trosor, 1 par knästrumpor, 1 halsband, 1 armband till J.. Tror inte att det var någe mer. Igår köpte jag 1 stycke klänning, 1 stycke "bolero", 1 stycke armband, 2 stycken polotröjor.. Inge mer tror jag. Det är skrämmande bara, hur lätt det är att göra av med pengar. Hade jag haft mer pengar att spendera hade jag lätt kunnat gjort av med hur mkt som helst :)

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Karin

jag är också galet trött


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits