Fjärde inlägget..

[12:14]

Det är inte klokt. Fyra inlägg och klockan är knappt över tolv.. Eller jo, kvart över för att vara exakt. Men ändå. Jisses vilken nerd jag är. Har man inget annat för sig så vad gör man? Jo, då sitter man här ska jag tala om för dig, i alla fall jag. Jag har blivit en riktigt blogoholic, for real.

Jag har glömt att städa danslokalerna, känner mig fruktansvärt elak mot Helena, men jag har verkligen glömt bort det. FÖRLÅÅÅÅÅT Helena, var verkligen inte min mening alls. Skäms Victoria.

För övrigt ser jag ut som en pudel i håret igen. Sprayen ska i innan jag åker så att jag slipper få konstiga blickar på stan. Mitt hår är verkligen en egen livsform.

Nu drar jag.
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: iRiC

hehe, det är helt ok! ^^, och tack så mkt! :D ps. jag kan lägga upp
lite fler bilder på nasse sen ;) hihi! allt bra med dig annars då? ^^,

Postat av: Edvineira

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-07-02 @ 07:41:54
URL: http://edvineira.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits