En tråkig Lördag

[16:13]

Är nog dags för mig att hitta på något vettigt att göra snart, innan jag dör av uttråkning. Har läst lite bloggar, det är ju ioförsig alltid ganska spännande. Skinhead Barbiedoll är ju tillbaka på Topplistan där hon hör hemma, och det gillar jag!

Nös nyss, och kaninen bredvid for i taket.. Stackarn, han ser också rätt uttråkad ut där han ligger och flåsar i buren.

Jag har kommit på en sak. Jag gör mig verkligen inte bra på bild. Spelar ingen roll hur man tricksar och pillar, jag blir helt enkelt inte bra på bild. Förhoppningsvis blir det bättre i verkliga livet, för på bild blir jag mest bara till å se konstig ut, vilket inte alltid är så roligt. Men som sagt, man hoppas ju innerligt att man passar bättre i rörelse, så som man är på riktigt liksom..

Nu ska jag gå ner och kolla vad min älskade J gör för något. Han svarar inte när jag ropar, så man blir ju lite fundersam på vad som försiggår.. Jag gissar på att det är hockey på tv. Känns som att det skulle vara en bra förklaring på varför han blivit tillfälligt stum!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Tormodemine

Thank you for the informative website


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits