Dusch

[10:32]

Har duschat, är så skönt. Nu sitter jag med turban i håret och handduk om kroppen. Skönt att vara ren och fräsch. Smetade på en ansiktsmask innan jag hoppade in också, på så vis får jag av alltihopa sen också, eftersom jag duschar alltihopa. Står man och försöker få bort den via handfatet så hamnar ju hälften i håret.

Jag har blivit förälskad i dessa stövlar. Så sköna att gå runt i dessutom. Lite platta kanske, men mysiga. Måste använda dem idag också, jag bara måste!

image177

Måste skynda, ska ner på Pappersvinden snart. Blåsa håret och packa ihop lite mat ska jag göra. Sen går jag..  Vikarie ska jag vara idag också, ska ta Lovisas danslektioner. Spännande. Är dessutom vikarie för Elina på Borlänge Dansstudio på Fredag. Ännu mer spännande eftersom jag inte har undervisat där på ett bra tag. Blir några extra kronor på kontot i alla fall och det är najs..

Ha en bra dag tills vi hörs av igen kära vänner!
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Karin

haha nä aldrig
de där var snygga

Postat av: Nina

ja den va perfekt. nöjd med den :D

2007-10-02 @ 10:54:01
URL: http://modesida.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits