Det är så tråkigt..

[10:29]

Ja, det är då fanimig tråkigt när man tappar kontakten med personer som man trodde man skulle hålla ihop med för alltid. Jag saknar dem, jag vill umgås med dem. De verkar dock rätt ointresserade nu mer. Jag vet inte vems fel det är? Får såna skuldkänslor själv, undrar om de känner likadant? Antagligen inte..

Vill inte gå in på allt det där nu, blir så fruktansvärt nedstämd. Usch..

Snart ska jag börja sminka iordning mig och göra mig redo för att åka och filma min koreografi med ljus till. Ska bli spännande faktiskt :) Jag är positiv än så länge. Inte ett dugg taggad just nu, men jag blir nog det bara jag får lite publik vid sidan av. Hörde att det var fler än min egen grupp som ville sätta ljus till just min koreografi. Ganska kul att höra förstås. Hoppas man får lite kontakter nu, som man kan jobba med i framtiden.

Fick veta igår att uppvisningen på DANSA! I Falun och uppvisningen på Borlänge Dansstudio äger rum på samma dag. F-ck! Jag vill ju vara med och se mina elever, jag vill samtidigt vara med och dansa själv i koreografierna som Kattis har gjort. Så jag måste prata med Helena och säga något om det, skulle vara så tråkigt om man inte kan vara någonstans..

Nu ska jag fylla på min älsklings kontantkort, sen måste jag börja göra mig iordning!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits