Dålig uppdatering & Mc Donalds-hamburgare

[10:49]

Nu har jag varit olydigt. Inte uppdaterat här på ett tag nu. Har helt enkelt inte haft tid eller ork. Mycket som kretsar i huvudet just nu, och jag vill hemskt gärna gå ner på donken och ta en varm choklad med muffins eller kanelbulle.. Donken, Mc Donalds alltså, har faktikt bland de godaste varma choklader jag vet. Hur mums som helst trots att det bara är vatten och pulver. Yummie!

Har jobbat min första dag på Mc Donalds förresten, och hunnit tacka nej till att vara med i Falu Nyårsrevy har jag hunnit gjort också, blir så mycket.. Nu höll jag på att lägga in en svorsom där, inte bra :) Försöker hålla fast vid att inte svära, i alla fall inte så mycket som jag skulle vilja göra. Usch, nu lät jag beroende.. I alla fall, första dagen var igår, och det gick faktiskt bra för att vara första jobbtillfället. Jag har ju dock jobbat på donken förut, i Mora, som många anser vara Sveriges sämsta Mc Donaldsresturang, vilket kanske inte är så skojigt.. Men där har jag lagt ner timmar på att servera pommes med beadip, stekt  massa cheeseburgare och skurat toaletter.. Nu ska jag väl göra ungefär samma saker här i Falun också. Fick börja i kassan, många roliga prickar som kommer och ska ha mat minsann. De har gått från tråkiga vanliga kassaapparater till touch-skärmar, jätteroligt enligt min mening. Finns så mycket att irra bort sig i då. Wiiie, not! Ska jobba igen på Torsdag mellan 10-13, kom dit om ni ska se mig in action, kan bli ett minne för livet..

Elin ska hit idag och klippa en låt som hon ska ha på uppvisningen i December. O, apropå uppvisning ja, så tänker jag minsann berätta när den är för DANSA! I Falun. Den 9:e December, vilket är en Söndag I think (?), har vi uppvisning, vilken tid och var vet jag inte än, men det kommer sen.. Gud vilken bra upplysning va?

Ska försöka få i mig lite mat eller frukost nu. Är duktig på att äta mat på morgonen, någon mer som brukar göra så? Min kära sambo tycker jag är jätteunderlig, men det är ju så gott med mat direkt på morgonen.. Aja.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Linken

Mmmm, en donk är aldrig fel, men kvinna du jobbar för tusan i fel stad!!! =)

Hoppas att du trivs(står ut) på donken!

Postat av: Didrikmelisa

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2009-07-23 @ 10:11:18
URL: http://didrikmelisa.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits