Dags för jobb igen

[09:33]

Jupp, om ca en timme ska jag jobba nere på Donken igen. Idag är jag trött och hoppas innerligt att jag inte kommer vara lika flummig som jag var i Torsdags när jag jobbade. Då blir nog inte dagen så rolig. Ska jobba till 15:00. Inte så långt pass direkt, men mycket kunder under den tiden vill jag lova. Jag har slängts in i lunchruscherna, är nog ganska bra att få vara där direkt från början så man inte får en chock sen! Men pga att det gick typ skit sist så är jag nervös idag. Men jag tror bestämt att jag ska jobba med en av mina danskollegor idag, känns skönt att ha någon man känner.

Måste hinna äta frukost innan, det glömde jag bort sist och höll på att hungra ihjäl sista timmen på jobbet. Nu har vi ju frukost hemma också, är en fördel. Köpte juice igår från Brämhults, med Blodapelsin/Ananas. Jag var exhalterad till max eftersom jag älskar dryck med ananas i.. J tvingade mig smaka sin lingonjuice som han hade köpt så jag tvingade han att dricka juicen som jag köpt. Vi kom fram till att båda juicerna smakade skit. Lingon är inte jag så förtjust i, J däremot älskar tex. lingonsylt, men juicen smakade underligt och typ precis som lingonsylten gör. Brämhult-juicen var så sur och besk att man höll på att vända ut och in på magsäcken innan smaken hade försvunnit. Och Brämhult-juice som är så jävla dyr. Skit också!

Nu dags för frukost!
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits