Dags för frukost

[11:45]

Har inte nyss vaknat, men jag är fruktansvärt dålig på att äta frukost när jag borde. Så det vacklar mellan att käka tacopizza från igår eller rostade mackor med skinka och keso. Har svår beslutsångest och vill egentligen äta både och, men jag får väl lov att till slut välja sida. Tråkigt men sant. Jag kommer ju inte orka både och, det är ett som är säkert.

Idag ska jag till dansstudion och koreografera en hel del då jag ska ha ett 4 minuters solo klart till imorgon och jag har bara 1 och en halv minut hittills. Så jag ska göra klar hela dansen, i alla fall försöka. Kommer bli tufft och jag är livrädd för en till blackout på lektionen ikväll, som det blev sist jag koreograferade så sent inpå. Men, jag har funderat på om jag kanske ska ta och göra en koreografi till en lugn låt, som känns väldigt otippat och väldigt lite Victoria. Har hittat flera bra låtar som jag totalt fallit för och älskar.

Har beslutsångest för allt just nu, kan vara magen som pratar. Jag är så hungrig att vaakum inte är långt borta. Måste nog äta innan det händer en olycka eller två. Sen är det nog dags att göra sig iordning och åka till studion och städa klart så att jag kan koreografera ifred sen..

Vad vore jag utan musik? Å herregud vad tillfreds man blir av att lyssna på en låt som ljuder hela vägen in i själen. Jag kan leva på vatten, solsken och musik alla dagar i veckan. Förutom idag då kanske, då min magen verkar vara riktigt förbannad.. Å musik, prisa musiken. Har ni bra musiktips så skriver ni ner dem, jag är allätare, ger allt en chans. Ska lyssna vidare på Plain White T's & John Meyer en stund.

Dagens låt: Plain White T's - Hey, There's Delilah

image183

Total stillhet, själaro. Musik är som terapi. Inget är mer effektivt för ett brustet hjärta, en lyckans dag eller mitt i ett oväder. Musik är min himmel, mitt hav, min sol och min jord. Musik gör mig..

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits