Dagens Outfit

[10:22]

Har fortfarande inte fått ändan ur vagnen.. Suttit och läst lite smaskigheter och elakheter och allmänna bloggfjanterier. Gud i skruven säger jag, vilka problem.

Förvirrade antagligen er med rubriken, och det ska jag säga er. Jag har nog inte många gånger, om ens någon gång, lagt ut en dagens outfit. Jag ska försöka att låta bli det också. Eventuellt om jag skulle köpa något nytt som jag bara måste visa, annars nada. Jag tänker lägga det krutet på att ta bilder som för mig är något viktigt att ha, något som ger mig något tillbaka. En bild på mig själv i diverse kläder ger mig inte direkt njutning av någon grad. Finns antagligen många som njuter av att se sig själva i snygga kläderdock, att döma av alla miljoner "dagens outfit"-inlägg.. Man behöver ju inte vara narcissist för det, så menar jag inte. Men.. Ähh, tolka som du vill! Alla gör som de själva vill, och jag besöker ofta bloggare som använder sig av sådana inlägg. Dubbelmoral? Nej, inte så värst. Jag är bara inget fan av Dagens Outfit längre, det känns lite passé.. Och Dagens Outfit-inlägg på mig själv, nej hör och häpna. Har det någon gång hänt, vilket jag inte riktigt kan minnas, så var det sista gången.. Dagens Outfit: Det ska aldrig hända!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits