Blir så full i skratt & fruktansvärt förbannad!

[12:29]

Jag accelererar som en pormask, jag vet, och det har jag sagt till er förut. Så, nej jag har inte börjat städa än. Sitter här och hänger, och kommer troligtvis fortsätta med det tills min ända skriker av smärta och är tatuerad i kasslermönster.

Är av någon anledning inloggad på min gamla MSN. Helt plötsligt vill någon skriva till mig, frågar vem jag är och hur gammal jag är och blaha blaha.. Visar sig att pojken heter John och är från Luleå eller hur det nu var. 23 år gammal också, sa han. Sa att jag såg söt ut. Frågade om jag hade cam, nej svarar jag för det har jag inte. Frågar om fler bilder, ja svarar jag för det har jag ju. Vem har inte fler än en bild på datorn? Sätter hela tiden smileys bakom sina meningar, antagligen för att han vill verka lekfull eller något sådant töntigt. Frågar om han kan få en helkroppsbild. Och där inser man hur många rötägg världen idag producerar.

Gud i skruven, kan inte en 23 åring hitta på något vettigare än att ragga brudar via MSN? Så fort jag sa att jag inte ger ut bilder till folk som jag inte känner så blockar han mig. Vilket pucko. VILKA puckon det finns. Sånt där händer ju hela tiden. Så fort en tjej/kille nekar till en cam-konversation eller inte vill skicka en halvnaken bild till någon så blir det helt plötsligt fritt fram till att kalla personen för diverse skitsaker. Har råkat ut för det ett X antal gånger och jag fattar inte varför en 23 åring sitter och raggar på brudar genom att fråga om bilder hit och cam-förfrågningar dit?
 
Har inte dessa jackasses fattat att det faktiskt går att gå ut och dejta på riktigt? Eller åtminstone gå in på en dejtingsite och anmäla sig, för jag antar att det inte blir speciellt många spontana konversationer via camen och massa bider som skickas. Fan, ut och träffa riktiga människor pojkspole, istället för att ruttna fast och ragga på brudar du inte har en aning om klockan halv ett på en Fredag.. TRAGISKT! Jag blir inte det minsta smickrad av att höra från någon kåt och ensam 17-åring via MSN att jag är snygg, söt eller sexig. Tar det snarare som en förolämpning eftersom jag vet hur det kommer att gå till efter den meningen. Personen ser mig som någon lättfotad 20-åring som inte har NÅGOT annat för sig än att sitta och fläka ut sig via nätet.

Jisses, jag blir så förbannat irriterad på att man ska behöva ta sån skit av folk som har IQ under 0! Snacka om att ha en vrickad bild av hur det går till när man vill skapa relationer med någon. Undrar om han tar till samma taktik när han väl är ute på krogen. "Hej, du ser söt ut. Får jag se dig halvnaken nu?"..

Nej fy för sören, ta dig i arslet!

image245

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: ohyes

Jag har skrivit ett liknande inlägg för några veckor sedan, riktigt irriterad blir man på dom!

Postat av: Martinkathinka

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2010-05-07 @ 07:12:33
URL: http://martinkathinka.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits