Att få ändan ur vagnen

[12:03]

Det är jag verkligen inte bra på. Jag är nog världsmästare på att dra ut på tiden. Kan inte förstå mig själv ibland. Hualigen, man blir ju så lat om dagarna när man håller på så här.. Usch!

Funderar på om jag ska ha shorts med leggings under och ha mina röda blendskor.. Skulle ju vara fruktansvärt busigt eftersom J hatar dessa skor. Converse och alla som ser ut som converse, de hatar han. Vet inte varför men han gör det. Och jag vill ju vara så busig att jag faktiskt använder dessa "fula" skor bara för att reta honom lite.. Fast, det är ju kallt ute, så jag vet inte om det är en så smart idé när jag väl tänker efter. Vi får se, vi får se.

image228

Slänger in en dagens låt nu när jag är på humör. Den här är till dig Amanda Isberg.

Regina Spektor - Hotel Song

Nu ska jag ta ändan ur vagnen och klä mig klar och gå till vinden ett tag. Pappersvinden alltså! Jag vill umgås, och där får man dessutom umgås med vettiga, trevliga människor. Kan ju inte bli bättre!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits