Världens tightaste dag!

[07:39]

Det blir till att jobba mellan 09:00-16:00, 16:30 ska jag vara i Borlänge och jobba, igen, fast som danslärarvikarie, och det håller på till 18:25. Runt 19:00 ska jag träffa Marica för att lära henne hela Fergie-dansen som vi hade på uppvisningen förra året. Har uppvisning imorgon, och Fergie var tydligen finalnumret, men vi är nu bara tre som kommer att kunna vara med på den. Så Marica är våran räddning!

Jag kommer att stressa ihjäl mig. Dessutom har J bilen, så det är verkligen avgörande om han har hunnit hem eller ej. Och jag MÅSTE sluta prick 16:00, annars hinner jag aldrig till Borlänge!

Måste äta och göra mig klar för donkenjobb.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Andas iiiiiin, andas uuuut och glöm inte att äta! =) Ses ikväll! Kram!

Postat av: Shops2006

Great work,webmaster,nice design!

2010-11-16 @ 08:04:06
URL: http://www.shops2006.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits