Uttråkad till max..

[16:33]

Sitter hemma och har så tråkigt. Jag orkar inte göra någonting alls. Jag vill bara bort från denna lägenhet en stund. Herregud, jag har till och med mina pyjamasbyxor på mig än. Jag är tragisk.. Eller väldigt lat. Huhu, det är synd om mig nu.

Sitter och kollar runt på lite bloggar samtidigt som jag sitter här och öser ut negativitet över er stackars läsare. Hockeyfruns blogg ligger på min topp 5 lista, utan tvekan en av de mest roande bloggarna just nu. Besöker henne så ofta jag kan. Hon skriver ärligt, antagligen med en stor gnutta av glimt i ögat och får en att tappa hakan över vissa inlägg samtidigt som man verkligen håller tummarna för att det ska gå vägen för henne i hennes liv tillsammans med en hockeyspelare. Man slutar inte att överraskas när man besöker hennes blogg, och det är ju vad som gör bloggen så härlig :) Jag blev beroende första gången jag besökte hennes sida av ren slump för ett bra tag sedan - Nu ligger hon på Topplistan, där hon hör hemma..

Jaja, nu åter till mitt tragiska liv. Ser fördjävligt ut här hemma. Man blir nästan gråtfärdig när man inser hur mycket man ska få lov att gnugga innan det blir rent. Hua, bättre blir det ju inte av att jag är ledig på dagarna - Alltså borde JAG sköta städandet, tvättandet, diskandet... Jag orkar verkligen inte göra det själv, ärligt talat vill jag bara knäppa med fingrarna och önska bort allt.. Kul är det med städning när man ser resultat. Här hinner man inte se några resultat för det hinner se skitigt ut igen inom bara några timmar eftersom vi inte ens får plats med all bråte någonstans. Alla dessa kläder.. Vi har en varsin hel garderob sen delar vi på en garderob med hyllor till underkläder, linnen, t-shirts och sånt. Det funkar ju inte, det kan varje människa räkna ut. Dessutom har vi ingenstans att hänga ytterkläderna, bara i hallen. Alla årets kläder hänger med andra ord framme året om. I köket får man pressa in sakerna i skåpen och alla större tillbehör så som matberedare, fritös, brödrost och kaffekokare får lov att stå framme på vårat lilla, lilla barbord i köket. This SUCKS! Ska aldrig mer i hela mitt liv bo tillsammans med någon på 35,5 kvadrat. Det är rena rama mardrömmen, speciellt om man är född pedant. Man lider ju varje dag här..

Gud vad jag klagar. Gör något åt det istället tänker till och med jag. Hade ni varit här och sett problematiken så hade ni fattat varför jag inte ens försöker mig på något på egen hand. THANK GOD, så ska vi flytta till större ytor mycket, mycket snart. Underbaaaaaaaaaaart värre!!

Nu ber jag att J kommer hem någon gång så att vi kan göra något vettigt ett par timmar.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Sveinzara

Looks good! Many thanks, Thanks much!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits