Utmanad?

[23:56]

Shit, jag har blivit utmanad av söta
Marica. Var inne och snokade omkring på hennes sida när jag glatt gjorde min upptäckt. Lite småjobbig uppgift så här mitt i natten, men jag ska allt ge det ett försök.

Lite regler:

1. Länka till den som taggat dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

Det här kommer bli svårt tror jag, jag blir nog antagligen sittandes här ett tag. Ska nog sätta igång den där maten som J ska ha med sig medans jag fundilerar litegranna. Detta blir knepigt alltså.. Men jag gör ett försök. Men varför just 7 stycken, hade varit lättare med 3.. Eller 1.. Kanske ingen?

Vad har jag för personliga sanningar om mig själv?

1. Jag är en blyg människa, vilket jag skäms över. Men när man lär känna mig så verkar jag ha för vana att helt vända om och istället prata oavbrutet - Vilket jag skäms över ännu mer. Mamma har vid flera tillfällen sagt åt mig att jag pratar för mycket..

2. Jag är en översentimental människa och kan komma på mig själv gråtandes, rent av bölandes till disneyfilmer och program de visar på Animal Planet. Jag är lättgråten av mig. Kan till och med gråta till reklamfilmer om jag har otur.. Eller fantasyfilmer, blir så avundsjuk på hela konceptet liksom, enhörningar, trollkarlar, älvor och eldsprutande drakar. JAG VILL OCKSÅ! Kanske borde sluta med p-piller?

3. Jag har enorma komplex vad gäller mitt utseende, eller i alla fall vissa saker som har med mitt utseende att göra. Jag känner mig kobent, jag har talibankran (läs: stor näsa), jag har kroppsform likt ett kylskåp och det vill säga mycket rak kroppsform. Kanske till och med lite åt andra hållet, som en boll, smal upptill, bredare på mitten och smal nedtill igen. Jag har snett ansikte och är plattfotad. Jag är pga mina komplex ytterst rädd för att bli lämnad av min sambo och är mycket osäker i mig själv.

4. Jag lider av en del tvångstankar. En av dem är: Jag kan inte samtidigt som klockan slår 12, eller vilket klockslag som helst för den delen, räkna med klockan när den slår (Om det är en klocka som låter vill säga). Jag kan räkna till kanske 7-8, sen måste jag börja räkna långsammare eller snabbare så att jag INTE säger eller tänker tolv samtidigt som klockan slår tolv. Jag är rädd för att något farligt ska hända då, vad vet jag inte? När jag var yngre kunde jag inte sova om jag inte hade mitt halsband med ett kors på, hade antagligen sett en eller två filmer för mycket som handlar om vampyrer..

5. Jag är mycket mörkrädd och väldigt lättskrämd. Inte så personlig sanning kanske, men ett faktum!

6. Jag sjunger nästan alltid när jag är ensam och jag borde egentligen vara ganska så bra på det för att jag sjunger som sagt rätt ofta och mycket, hela tiden så fort jag känner mig ostörd.. Men jag vågar absolut inte sjunga inför folk jag har någon form av relation till, kompisar och släkt är värst. Då ballar jag ur direkt.

7. Jag är rätt duktig på att vara lugn, lite för lugn ibland dessvärre. Jag är ofta den som tar längst tid på mig när man ska iväg någonstans, eller om man är inne på en affär eller om man ska göra sig i ordning. Jag är, vad man kan kalla, rätt seg..

Nu utmanar jag följande personer: Angelica, Monica, Micke, Ulrika, Erik, Stephanie, Anna

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: iRiC

hahaha, roliga sanningar om dig ^^, därmot så har jag redan gjort denna tror jag^^,


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits