Tova?

[14:58]

Nu har vi kollat på Evil Dead från -81 och käkat Pan Pizzor. Ingen bra kombination, det garanterar jag er. Splatterfilm tillsammans med någon form av mat som ser ut som en död sjögurka funkar helt enkelt inte. Sjögurka vet i fan om det går att säga om pizzan, den var ju inte möglig.. Har fått för mig att sjögurkor är gröna, kan det bero på namnet gurka kanske? Jag har inte en aning, men pizzan ser ut som något dött i alla fall, och filmen handlade nästan enbart om blod och andra kroppsvätskor som sprutade.. Uha, illamåndet påminde mig genom hela filmen, och pizzan lämnade jag utanför munnen..

Jag har börjat hitta gigantiska tovor i mitt hår. Var sjutton kommer de ifrån undrar jag? Jag vet ju förstås att man kan få tovor av att inte kamma håret, men jag brukar inte ha det problemet faktiskt. Mitt hår brukar inte vara bångstyrigt, men nu hittar jag en tova här och en tova där, och det STÖR mig att mitt hår har valt att bortse från mina åsikter och börjat leva sitt eget liv. Kanske ska ta och låta håret flytta hemifrån ett tag.. Faaaaast, jag är rätt fäst vid mitt hår, och det går ju inte direkt att klistra på det igen om man skulle få för sig att ta till något drastiskt.

Vi håller på att leta lägenhet för fullt.. Lägenheten som vi eventuellt skulle få ta väntade vi på eftersom tjejen som nu bor i den kom in på polishögskolan. Vi fick veta alldeles nyss, för ara någon dag sen att hon kom in, och att vi skulle få komma och kolla på den. Trodde allt hade löst sig, och pustade ut av glädje... Tills hennes lillebror kom och fick för sig att han skulle ha lägenheten.. Jahopp, vi har sagt upp våran och det finns redan spekulanter på den. Hur fan gör vi nu då?

J sitter och kollar på strandfotboll.. Av ren ilska I guess, för han är annars inte ett dugg intresserad av fotboll i någon form. Vi skulle spela Xbox, men vi har inte så många 2 spelare-spel, och vi försökte med Sagan Om Ringen-spelet, men det verkar inte vilja funka i vårat dumma, dumma Xbox. Så vi gav upp, och nu är vi bara tjuriga istället. Jag mår lite illa också, efter filmen och pizzan ni vet.. Yuck!

Snart ska jag åka och undervisa mina barn.. Eller.. Ehm, elever. Fast det låter mycket mysigare att säga barn, för de är så goa! Är inge kul att dansa och vara hängig/sjuk eller vad jag nu ska kalla mig. Eleverna börjar bli vana, de brukar fråga mig om jag har blivit förkyld igen ibland. Gulliga ungar.. Måste städa danssalarna innan jag börjar, det råkade jag glömma bort i all hängighet igår. Helena märkte det också, men hon skrattade nog mest åt det. Thank God, så att hon inte sparkar mig istället!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Rasmuselizabeth

Greetings. This site is so full of information


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits