Snörvel och host

[23:38]

Vissa saker gör mig rasande, pappa är tydligen likadan. Fast han vågar säga ifrån, det gör inte jag.. Det stör mig! Varför ska jag vara en sån pussy för? Fan Victoria, skärp dig. Får se vad som sägs imorgon!

Fick bort ett pass nästa helg, hur bra som helst! Tack Kristin, tack, tack, tack! Nu ska jag försöka få bort mitt pass den 29/12.. Då ska det firas guldbröllop på Orsa Bowling. Ska ner och snacka med skiftledaren för nästa Fredag och säga att min tid är bortbytt. Har fått massa tider, hör och häpna, under mellandagarna.. Återstår som sagt att se om jag måste jobba nyår också, skulle ju vara rent av djävligt!

Nu ska jag göra iordning J:s matdosa tills imorgon. Pjuh! Jag är så snorig och nu börjar den där dryga rethostan övergå till sån där rivjärn-i-halsen-hosta som är ÄNNU värre.

Over and Out//


Kommentarer:
Postat av: iRiC

vart är jag utmanad? hittar inte:P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits