Snart jobbdags

[10:49]

Fan, vad tiden har gått sakta. Och tråkigt har jag haft.. Har stängt av och på datorn tre gånger, ringt till Kopparstaden, suttit på Fäjsbuck och slagits mot ninjor och zombies, kollat på tv (vilket är värdelöst en Fredagsförmiddag!) och nu sitter jag här igen.. Har suttit och intresseanmält till lite lägenheter. Huuu, vilket liv kring dessa bostadsproblem. Kan inte någon ge mig ett förslag på en ledig lägenhet?

Jobb om ca 40 minuter. Ska packa ner danskläder så det bara är att sätta rumpan i bilen och åka till Borlänge. Jag börjar bli stressad nu. Och jag vet inte nå vad jag ska få göra på jobbet. Hon sa något om att ta emot varor, huh? Jag hatar att inte veta vad saker innebär, och att ta emot varor har jag verkligen inte en aning om vad det innebär!

Måste göra mig klar nu. Ha en trevlig Fredag, hoppas ni slipper stress och helvete.. Undrar vad jag och J ska hitta på ikväll förresten, ska bli intressant å se. Är ju Idol, då har vi någonting att göra. Imorgon blir det nattjobb för min del, 00-03, inge skoj. Jag vill sova på natten!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Haha, Stockholm har sin motsvarighet i Henrik Schyffert. Swenska tjej - it's the grej! Rooligt! =)
http://www.youtube.com/watch?v=a3zv1NMMhu0

Postat av: Anna

Du får slut askriva sådär, jag kommer ju bli alldeles högfärdig ;)
Tack, och tack , och tack.

2007-11-23 @ 12:58:24
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits