Sjuklingar

[12:04]

Sitter hemma, J är också hemma. Vi latar, och är fasligt hängiga. Därför latar vi. J är sjuk och jag håller på att bli. HATA! Jag blir ju alltid sjuk för sjutton gubbar.. Därför latar vi, gör inget alls och kollar på Rena Rama Rolf. J är väldigt road och mycket  förtjust vill jag lova. I think he loves it!

Pratade nyss med världens bästa chef, Helena. Pratade lite om kurser som jag eventuellt ska söka i pedagogik och sånt så att jag kan utveckla mig inom dansläraryrket ;) Är ju så kul på DANSA! I Falun, trivs verkligen jättebra. Alla är så underbara där. Måste knäppa lite kort när jag är där någon passande dag.. Så får ni se vilken mysig miljö jag jobbar i. Idag ska jag ha åk 1-3, och jag längtar faktiskt efter dem, mina små söta elever som är så mysiga varenda Torsdag nu när de lärt känna mig och insett att jag inte är alls så farlig som jag ser ut!

Apropå, det har ju SNÖAT ute och det är vitt på backen. Så mysigt. Blev snorhalt igår av all smält snö som låg och blev till is. Farligt farligt. Men nu idag ser det mildare ut i alla fall. Vill hem till mamma och pappa och alla djur som man kan vara ute och leka med i snön :) Framför allt våran hund, Junior. Han gillar snö! Därför lägger jag in en bild på honom, för att han är så söt, och för att han gillar snö precis som jag, den lille hundrackaren!

image270

Nu tillbaka till tittandet på Rena Rama Rolf. Robert Gustavsson, finns det någon roligare karl?

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Lia

haha jag ärockså hemma.. o johannes också ;D

Postat av: Alanann

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2008-09-11 @ 14:53:54
URL: http://alanann.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits