Shit pommes..

[19:35]

Hektisk dag. Det gjorde verkligen min dag att Ulrika med familj kom in och käkade. Blev SÅ glad!! Har varit fullt upp sen 11, och jag skojar inte med er. Fullt med folk hela långa dagen. Värst var det när en brud beställde typ 10 Happy Meal med olika grejer i varje. Då blev min hjärna arg, och la av helt..

Nu njuter jag av stillhet, en liten cappuchino och ska snart käka lite mat så fort älsklingen kommer hem. Ledig helg också, YES!! Sen drar dansandet igång igen. Har varit en rolig dag på jobbet förresten, trots att det har varit hektiskt som satan. Asmycket folk, men det gör inget om man jobbar med UNDERBARA människor. Hur härliga som helst, allihopa! Gillar mitt jobb trots stressen, verkligen..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: ulrika_m

Men gulle dig! Det gjorde VÅR dag att se dig, superproffsig och LUGN i all stress! Vi var på väg till bion men ville inte störa dig så mycket när du hade fullt upp. Från att ha varit ett av de sämre donkens i det här landet har det nu stigit till det allra BÄSTA sen du kom dit! (Vi såg förresten Hairspray, jag gillade den, M gillade den, T tyckte den var OK, S längtade hem ...) Vi ses!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits