Ny dag, massa jobb

[09:14]

Jahopp säger jag och suckar lite tyst. Ännu en dag, mera jobb och mina fötter vill bara sova igen. Måste skaffa mig sulor i skorna, annars kommer jag inte överleva att stå hela dagarna. När jag har rast idag ska jag definitivt sätta mig ner och bara sitta i hela 45 minuter, inte röra en fena! Ska i alla fall inte STÅ upp, så mina fötter får vila lite..

Klockan 10 öppnar butikerna på stan, ska ner idag IGEN och leta efter något halssmycke till J. Någon som har tips på var jag kan hitta halsband till karlar som är billiga? H&M-material med andra ord, där är det billigt. Men jag hittade inte några smycken för herrar igår när jag var där. Dessutom kan jag fan inte gå dit idag igen, har i så fall varit där tre dagar i rad och handlat.. Näe, får gå och kolla på Kicks, var nu det ligger. Glömmer alltid bort.. Då ska jag kika efter lila accessoarer också. Köpte ett lila halsband igår, får se vad jag hittar på idag då!

Fick lite kommentarer att läsa apropå mitt inlägg här om dagen när jag sa att ni faktiskt kunde kommentera allihopa EN gång i alla fall. Har ju trots allt över 15 pers nästan varje dag, haha vad fjuttigt det låter. Men det är mycket för mig ska ni veta. Och det är typ sex-åtta personer som brukar kommentera titt som tätt. Resten då?

Apropå inget, kolla vad långt hår jag ser ut att ha. Nu har det minsann växt till sig igen. Lagom vågigt blir det också. Me like. Tråkiga är att luggen snart är för lång, så då är det bara att pallra sig till frisören igen..

image268

Nu ska jag kolla till mina favoritbloggare medans jag har lite tid, bland annat Karin Olofsson, Iric, Skräptanten, min bror, Kim, Nevnarien m.fl.! Sen måste jag traska ner på stan och köpa saker, IGEN..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Lia

söt bild

Postat av: Angelica

Vad fin du är i håret. Supersnygg frisyr :-) Kramar

2007-11-01 @ 10:23:38
URL: http://www.texaslover.blogg.se
Postat av: Anonym

fin bild!

2007-11-01 @ 11:08:34
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Marica

Hellu! Ååh vad den här "lediga" veckan går fort... har inte varit det minsta ledig, och det verkar inte du heller ha varit. Min syster ska ha en stor halloweenfest på lördag så nu är alla hektiska förberedelser igång. =) Har inte koreograferat nåt heller... panik, panik. Ja, vi få ta tag i Kåren-dansen! Är det nästa fredag? Då börjar det väl bli dags... Danssalarna är väl upptagna hela veckan (kvällstid) och jag är i Borlänge alla dagar utom onsdag. Har du tid då? Alternativt nu på söndag? Eller både och? What do you say? Ha ha, vet precis vad du pratar om! Vi får ta en fika eller nåt nån dag för att komma ifrån grabbinfluenserna! Vore trevligt! =) Kram//Marica

2007-11-01 @ 14:48:47
URL: http://www.renbebis.blogspot.com
Postat av: Marica (igen)

Fin bild förresten! Avundsjuk på ditt fina, långa hår!!

2007-11-01 @ 14:49:25
Postat av: Kimpa

Åhh, jag blir så rörd och glad över att du tycker så mycket om min blogg! Det är verkligen jättekul! Säg till om det är något jag ska ändra på eller så, eller om den är bra som den ät :)
Sov så gott!

2007-11-01 @ 23:10:33
URL: http://kimbellander.blogg.se
Postat av: Skräptanten

hej du!
Jag blir lite full i skratt när luggen börjar bli för lång...
Sorry att jag inte hann prata med dig igår, det var, som du märkte, lite kaos...

Nu har jag plockat fram bradsen du var ute efter.....

Jättekram!

2007-11-02 @ 09:08:41
URL: http://www.pappersvinden.se/skraptanten
Postat av: Toragnes

I like your website alot...its lots of fun...

2009-05-22 @ 10:14:51
URL: http://toragnes.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits