Nu snöar det rejält

[10:58]

Holy shit, det smöar. Ordentligt också! J sa något om det när han stack till jobbet imorse, men inte trodde jag att det skulle vara så här mycket. Jag ska erkänna, jag vaknade nyss :) Men det behövdes eftersom jag gick upp tidigt igår trots att jag jobbade natt. Tvättiden gick bort också, jag orkade inte. Åter till snöandet. Nu ser det ju juligt ut. Måste köpa en adventsljusstake så man kan mysa varje Söndag. Julpynt måste jag ha, vi hade inget alls förra året och det blev ganska tråkigt. Ska vara hemma hos mamma och pappa över julafton i år. Sen ska jag troligtvis jobba på juldagen, trist!

SItter och försöker få bort någon av mina tider framöver. Har bara fått nattjobb, tre timmar åt gången och en dag på helgen. Känns lite trist det med. Dessutom måste jag åka hem någon helg framöver. Hm..

Men det snöar ute i alla fall, och det blir jag GLAD över. Jag har mina favoritdanselever ikväll också. Kan det bli bättre?

Ähhh! Det går inte att ladda upp en bild, tänkte bjuda på en snöig bild.. Vi tar den sen istället då! Nu ska jag gå och duscha, peela, lägga ansiktsmask, fixa till hårväxten på benen och lite annat pill..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Nilsmelissa

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits