Matlagning på egen hand

[15:27]

Har sutti nu ett par timmar och rgåtit till filmen Narnia. Har obalans i kroppen uppenbarligen, eftersom jag inte kan hålla tårarna borta. Typ vad jag än kollar på så grinar jag. Inte så roligt alla gånger.

Nu håller jag på att laga mat. Kyckling idag igen, med vitlöks- och örtsås. Blir makaroner till, går snabbast. Velade mellan mackisar och jasminris. Så klart är ris godast, men jag orkar inte vänta på det i 20 minuter, så det blir makaroner som sagt.

Luktar gott här nu.. När det luktar mat så luktar det faktiskt som godast.

SKa iväg och ha danslektion om enoch en halv timme. Ska göra klar dansen med mina åk 4-6:or. Underbara ungar, de har blivit så sociala. Synd bara att man lär känna dem så bra när allt snart är slut. Lite sorgligt. Men förhoppningsvis så kommer de tillbaka nästa termin!

Nu måste jag laga färdigt maten, så J har något att äta sen när han kommer hem också! Ska sätta mig och kolla på Step Up när jag äter, så jag får lite inspiration :)

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits