Måste äta

[12:30]

Har suttit och tittat runt på bloggar, har fixat en ny uppvärmning till dansen ikväll och bäst av allt så ska jag nu ta och stoppa tacogratängen i micron så jag får ÄTA nu. Har bara druckit en kaloribomb i form av Yoggi Yalla! Uha, vill egentligen inte veta hur mycket man förgiftar kroppen. Denna vecka är det totalförbud på godis i alla fall! Har ätit så mycket sött i helgen att jag bara vill gå i ide ett tag. Skulle klara mig på fettdepååerna ett tag vill jag lova ;)

Ska avslöja en sak. Något som jag faktiskt HATAR är telefonförsäljare. De ringer alla dagar i veckan, fattar oftast inte vad nej betyder och kan helt plötsligt få damp och bli jätteotrevliga. Dessutom ljuger de så näsan växer sig längre än Pomperipossas. De där samtalen om gratis hudvårdsprodukter osv, yeah right. En gång av 100 kanske man har tur, annars får man den där "överraskningen" som kommer med posten när man ska hämta ut paketet. Nä, telefonförsäljare, håll er borta från mig, jag svarar ändå inte om jag inte känner igen numret!

Nu ska jag äta maaaat!!
image269
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Kimpa

Svar: Ja, jag håller med dig! Mattias är mesig, men man vill inte att han ska åka ut ändå för han är söt som en hundvalp och verkar så jävla snäll! Men nu på tur är Andreas, sen mattias och sen Amanda... Tycker jag! :D

Postat av: E M M A .xo

jamen det är synd om dem som är i husvagn visar bara att världen är oträttvis att några är tvunga att spendera sommar / jul i húsvagn med nudlar

2007-11-05 @ 17:08:42
URL: http://emwus.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits