Måndag är en jobbig dag idag!

[08:35]

Just nu håller jag på att falla i koma. Jag är trött utav bara den och jag fick lov att gå upp till tvättiden 08:00.. Uhuu. Jag tänkte ett tag att jag skulle skita i den och bara ligga kvar i sängen, för jag var ju så jäkla trött, men till slut masade jag mig upp och gick ner ändå. Idag är jag duktig, trots att det är en jobbig Måndag idag. Mycket som ska göras. Med alla danser framför allt. Måste klippa alla låtar och göra klart alla danser egentligen. Är bara 3 gånger kvar på terminen. Herreguuuud vad tiden går fort!

Ska kolla omkring lite nu, på bloggar, facebook. Sen ska jag äta något. Tror det blir varm choklad, mackor med några tunna skivor falukorv på och kanske ett glas juice. Ja, det rimmade bra med min magsituation!

Over and Out och GODMORGON!//

Kommentarer:
Postat av: Marica

3 gånger kvar???? OMG! Paniken är total. Hur ska jag hinna? //Marica, som inte har så jättemycket koll på läget för tillfället. Ehum...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits