Jisses

[00:16]

Nu är jag trött och vill sova. Väntar på pappa som ska hjälpa mig med en grej på datorn. Men han verkar vara försvunnen. Han kanske gick ut med hunden, men det är lite väl drastiskt att gå ut med honom mitt i natten.. Eller?

Satt nyss nere och kollade på K-Pax, verkar vara en spännande film. Någon som har sett den förut, och isåfall kan ni ju säga om den är värd att hyra eller ej..

Imorgon är det Söndag igen. Åhå, jag vill inte, men på samma gång så vill jag att det ska bli Måndag, så jag får återse mina elever. Mina underbara elever!! Ska till studion imorgon, I TID, och försöka göra klar alla danserna så det bara är att nöta in dem. Måste klippa iordning alla låtar också. Blir ett jäkla ståhej det här..

Facebook kommer vekligen bli min död, på riktigt. Jag fattar inte mycket men är där inne nästan hela tiden. Har försummat bloggen pga Facebook till och med. Ser ni? Förstår ni hur illa det har blivit?!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits