IQ-befriade människor?

[22:11]

Jadu, om man tycker att världen är orättvis för att vissa tillbringar sommaren i husvagn så undrar man. Kunde man inte hitta ett problem som osar LITE mer orättvisa. Som att folk svälter till döds medans andra har mat i överflöd? Att man inte vill sitta i husvagn utan tvingas till det är ju självklart orättvist, men man är ingen fattiglapp bara för att man spenderar en sommar i husvagn.. Det ä ju mysigt att bo i husvagn, leva lite vildmarksliv uppe i Grövelsjön, fiska och sitta i förtältet och spela poker tills man somnar. Jag trivs på det viset, inget att tycka synd om. Tycker däremot synd om de stackars ungar som har föräldrar som köper saker istället för att ge kärlek till sina barn. Att föräldrarna tror att det går att kompensera sin tid borta från ungarna med hjälp av fina grejer. Det är nästintill tragiskt!

Dansen var kul idag. Mycket energi och massa svammel. Min underbara grupp! Imorgon blir det mer dans, på Onsdag och Torsdag också. Synd att jag verkar ska bli sjuk bara. Men jag orkar nog. Ska även dansa Fredag och Lördag plus att jag jobbar natt på Lördag också. PJUH! :)

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Angelica

Hejsan! Nej det var jättelängesen vi sågs. Kan vi inte försöka pricka in en scrapträff den här veckan eller nästa. Vill se din nya frisyr live :-) Kramar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits