Inge kul!

[09:13]

Jag har snoozat hur många gånger som helst. Känns som jag inte har gjort annat sen halv åtta. Usch vad jag hatar att vara trött, men jag har mig själv att skylla eftersom jag var uppe till efter ett inatt. Ska iväg och sälja hamburgare nu vid tio, jobbar till två, sen ska jag hinna käka lite och så bilr det dans mellan fem och sex. Sen ska vi komma på lägenhet en snabbis och så bär det av till Borlänge och dans igen. Pjuh. Egentligen orkar jag inte, men vad gör man inte för att hålla sig i trim.. Eller nåt..

Ska kolla runt nu, mail,, andra bloggar, fäjsbuck och lite sån skit också.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Meetstarhunter

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

Postat av: Edvinelina

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2010-05-14 @ 08:32:40
URL: http://edvinelina.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits