Huh..

[22:49]

Nu är jag totalt nedstämd. Har sån stress över jobb och allt.. Jag behöver ett 7-16-jobb, annars funkar det inte med mitt andra jobb. Jag blir tokig. Trodde donkenjobbet skulle lösa problemen, men nu känns det inte så längre. Jag måste ha ett dag-jobb. Någon som kan ge mig ett?

Kollar på Van Veeteren eller vad han nu heter. Gillar inte honom, men det blev så spännande att vi inte kunde sluta titta. Jag behöver något annat att tänka på, jag håller på att börja grina över situationen. I-landsproblem jag vet, men det är inget roligt problem för jag vill verkligen ha kvar mitt danslärarjobb, och jag prioriterar det före allt annat i jobbväg eftersom jag får göra det jag älskar. Ge mig ett 07-16 jobb, please?

Tvättid klockan 08:00-10:00 imorgon. Klockan 13:00 kommer folk och kollar på lägenheten också. Vill bara kasta ut allt i trapphuset, men å andra sidan så är det väl inte deras business hur vi har det i flytten och allt, så jag skiter i om det ser lite stökigt ut!

Nu film igen..
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Linken

Kolla med Manpower, dom brukar behöva folk lite då och då och något borde vara dagtid hoppas man...

2007-11-19 @ 00:23:21
Postat av: Marica

Usch, jobbstress är inte roligt... Hoppas du hittar något snart som passar ihop med danslektionerna! Måste också börja leta igen snart tills efter jul...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits