Hetsstädning för ingenting

[13:07]

Jag har hetsstädat i typ två timmar nu. Sprungit runt och flyttat på kläderna, packat ner saker och torkat tv, dammsugit av alla golv, bäddat, till och med dragit upp rullgardinen i sovrummet som ganska sällan brukar ske, flyttat en blomma till sovrummet för att det skulle se lite trevligare ut osv. Klockan 13 hade vi bestämt tid.. De kom kanske fem över ett och har redan gått.. Jag har sprungit runt och hetsat upp mig helt i onödan för något så onödigt. Dessutom var de trevliga och glada över att de fick komma och titta. Gud vad sköööönt att det är över nu, så slipper jag hetsa upp mig ännu mer.

Jisses, jag tror jag  börjar bli som min mamma..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Anna

Haha, ja, lite udda blir det ju men men.. Svärmor är van vid att jag är frispråkig så jag tror inte hon ska ¨få några värre chocker ;)

Postat av: O L G A

Svar: jo, jag vet :)

Ha en bra dag!

2007-11-19 @ 15:18:31
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits