Hemma efter föreställning

[15:50]

Jag tror aldrig att så mycket har gått så fel på så lite tid som idag. .Oj, blev mycket så i den meningen. Hur som helst, så lärde vi oss en hel dans i Måndags som vi hade med på föreställningen idag, Voodoo kallar vi den, och det kändes bara så avslaget när dansen var över. Var har Victoria tagit vägen egentligen? På min egen dans till en av Fergies låtar gick det så klart bättre, men det har nog att göra med att jag har knåpat ihop den själv också. Slutsatsen blir i alla fall att jag var riktigt avslagen, som en 0.5 liters Coca-Cola som har stått framme i en dag utan kork. Jag hittade liksom inte min.. ja vad säger man.. Mojo.. Nä, det är kanske vid något annat tillfälle.. Jag fick det liksom inte att stämma, jag kände mig inte alls närvarande. Tråkigt.

Klockan elva hade vi rep, sen hade vi massa dötid fram till två då föreställnigen skulle börja. Så vi gick och köpte lite mat. Eller.. Jag köpte en Marabou med Non Stop i, en vaniljmunk och en munk med choklad på och Coca-Cola. Mycket till mat det där. Eh neee.. Jag är som Elin, och hon är likadan som mig :) Sen paniksminkade vi oss sista halvtimman, och allt smink blev HELT galet och fruktansvärt fuuuuult. Men jag nöjde mig med den sminkningen ändå till slut, hade inte så mycket val eftersom tiden var knapp! Vi öppnade hela showen med Voodoo, och den tog slut innan man ens hade börjat tyckte jag när jag gick av scenen. Kan ha att göra med att man inte riktigt var närvarande antar jag? Sen var det bara att byta om till Fergie, och sminka om sig för den delen. Mörk sminkning skulle det vara, och jag började blaffa på lite här och där. Slutade med att jag fick lov att gå och ta till tvålen och göra om alltihopa. Ingenting fastnade, jag såg fläckig ut med ögonskugga på. Så Elin hjälpte mig mitt i min panik. Ville bara sätta mig och gråta eftersom jag inte hade all tid i världen på mig heller. Men Elin löste det, tack och  lov. Sen var det bara att gå ut och shaka ass, och det gjorde vi alla fyra. Stort TACK TILL MARICA, eldsjälen som lärde sig dansen igår och ändå var med och körde idag. DU ÄR EN ÄNGEL!!!!!

Nu sitter jag här och luftar min svampiga hjärna. Ska jobba natt, från 23-03. Orkar egentligen inte, men vad gör man inte för lite pengar? Fast ändå, natt... Huuu!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Tack detsamma!! Även om du kände dig svamphjärnig (ööh?) så lärde du ut dansen väldigt bra och som alla säger, det är en grym koreografi! =) You rock! Vi ses nog inatt någon gång! Hoppas du känner dig piggare snart! Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits