Fruktansvärd träningsvärk

[11:36]

Japp, igår dansade jag för Ambra i fem timmar. Ni kanske förstår dagens problem. Jag har ont ända från öronen och ner till fotknölarna. Rullade nästan upp ur sängen idag, och värre blir det ju imorgon. Hua, och imorgon ska jag ha danslektion, hur ska det gå?

Ambra är i alla fall världens bästa danslärare alltså, hon peppar en så jäkla bra och så är hon ju snygg också! Världens gulligaste personlighet äger hon också. Jag blev nästan lite kär i henne, hon är ju så bra. Jag var slutkörd efter första lektionen, så jag antog att jag skulle hinna svimma innan dagen var över, men det gjorde jag inte! vi körde styrka på varje pass, så det blev ett antal situps, och en hel del pushups också. Min mage värker, min rygg värker, mina armar värker, min nacke värker.. Ska jag fortsätta?

Idag har vi tänkt att vi ska åka till Dollarstore i Borlänge och inhandla lite kepsar som jag kan dansa i.. De är snygga också, så det är klart värt 20 kr per keps. Ser ut som vilken NY-keps som helst. Har en marinblå sen tidigare, nu vill jag ha en svart och en vit också.

J springer omkring och sjunger "vad jag är lycklig, vad jag är lycklig..", ni vet den där låten från en Pippi Långstrump-film.. Fråga mig inte varför han gör det.. Men han gnatar på i alla fall, gnuggar låten om och om igen. Han är söt tycker jag :) Nu började han att varva I natt är jag din med Vad jag är lycklig-melodin. Han är duktig på medleys märker jag.

Nu ska jag äta frukost tillsammans med min karl! Är sugen på att äta tacos till frukost. Det är så gott. Fick precis höra att vi eventuellt skulle äta på Burger King när vi ändå åker till Borlänge. Fasen vad gott!!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Haha, förstår om du har ont... tre Ambrapass i rad är inte att leka med! =) Hoppas att jazzen var rolig! Jag har lite ont här och var och det var bara efter en lektion det! Ses imorrn! Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits