Förresten..

[14:27]

Nu uppmanar jag alla en som besöker att skriva en kommentar. Bara en LITEN en, please? Min nyfikenhet håller på att käka upp mig inifrån. Alla som läser detta kan väl för sjutton gubbar skriva åtminstone någonting, som ålder, namn och ungefär var i landet de befinner sig? Brukar man vara här och kommentera får man gärna sticka in med en liten "normal" kommentar, om vädret eller den där nya filmen som går på bio - ANYTHING!!

Ha en trevlig Lördagskväll gott folk, det tänker jag ha :)

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: iRiC

haha, ja jag och kollegieblocket är oskiljaktiga ^^, jasså det är utgång på tapeten ikväll? trevligt! :D själv vet jag inte så noga, håller på att plugga nu, ska väl kanske städa lite sen och se på nån mysig film ^^, en komedi kanske skulle sitta rätt! ^^, haha. trevlig kväll victoria! kram!

Postat av: Angelica

Här kommer en liten kram från mig. Ha en trevlig helg :-) Kramar

2007-11-03 @ 14:55:28
URL: http://www.texaslover.blogg.se
Postat av: Elisabet Nyman

Hej igen! Skrev en kommentar för några dagar sedan. Jag på fotokursen, du vet, från Hofors.
Ikväll är maken på killmiddag så det är pyssel och scrap för hela slanten här hemma.
Tänkte scrappa min favoritsång-text, You were always on my mind, av Elvis.
Hej, hej!

2007-11-03 @ 18:00:29
Postat av: ulrika_m

Vädret är OK. Bio dröjer det innan vi går på igen - hur kan man öppna en förpackning riskakor med typ sourcream&onion smak så att det bara STINKER i hela pyttelilla biosalongen? Nej, film ses bäst hemma på storbildsTVn. Om man hade någon. Våran är trasig och reparatören är sjuk, så det lär väl dröja innan den är hemma igen. Nej fy vad deppigt det här blev, egentligen är jag på helbra humör och ville bara säga hej! Kramen!

2007-11-04 @ 21:47:43
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits