Festdag idag

[14:23]

Yep, är hemma i Mora hos svärföräldrarna plus en massa extramänniskor som bara är mer än trevligt att ha här förstås :) Js båda systrar medrespektive är här och en systers två kompisar. Härligt med mycket folk, det gillar jag.

Satt och läste igenom det jag skrev här om dagen när jag var lite smått upprörd. Haha, jag märker verkligen att jag var upprörd, för så där mycket brukar jag INTE skriva fel. Var ganska komiskt, för det är verkligen inte Victoria att skriva så gramatiskt okorrekt ;) Visst kan jag precis lika mycket som alla andra, men inte så grovt som jag hittade. Roligt! Nu kanske någon tror att jag har problem..

Nu ska jag börja att fixa mig iordning, så att jag slipper vara klar sist, som jag brukar..

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits