Död tvättkorg

[12:09]

Duschat klart, skönt. Nu luktar jag gott också. Alltid ett plus. Ska ta på mig mössan snart och kolla om det funkar lika bra idag. Troligen inte. Brukar aldrig bli så bra mer än en enstaka gång - TYVÄRR! Men jag ska ihärdigt testa det nu några gånger och se om resultatet blir detsamma, vilket jag självklart hoppas på. Då slipper jag förstöra håret med hårtork hit och hårtork dit. Gud så bra!

Nu tänker jag avslöja hur mitt kort blev som jag gjorde typ i Fredags natt eller hur det nu var. Blev rätt ok faktiskt, för att vara mitt första riktigt egna kort. Aa, ni dömmer ju själva! Har bättre bilder från pappas nya digitalkamera som ligger och väntar på mig på pappas dator hemma som jag ska lägga upp, men ni får väl se de "sämre" bilderna så länge.

1.

image276

2.
image275

3.
image274

Som sagt, bättre bilder kommer senare, tror jag i alla fall. Är svårt att knäppa bra bilder från mobilen ibland.

1. Framsidan. 2. Båda uppslagen, insidan av kortet alltså.. På vänster sida, där står det "grattis ..", och som ni ser så sticker det upp en tag, som det så fint heter, bakom "grattis.." som man kan dra upp och läsa på, och där står det vilka som varit med på kortpresenten. På högra sidan finns en ficka där vi stoppade i pengar som hon fick. 3. Närmare titt på Grattis-sidan. Kanske hittar bättre bilder hemma hos mamma och pappa som sagt, så får ni se dem också!

Apropå rubriken, så tror jag bestämt att våran tvättkorg har gått och dött. Den bara hänger där den står, ser helt livlös ut. Är nog dags att kanske skicka stackarn till tvättkorgshimmelen där den hör hemma, och införskaffa sig en helt ny tvättkorg. Denna gång ska vi nog köpa en lite mera tålig än den avlidne, vi brukar samla på oss ganska mycket tvätt nämligen.. Hrrrmm..

Måste börja med mammas och J:s pappas kort nu, så jag inte glömmer bort det!

På vägen hem sen, så ska jag köpa Lion-godis och Banana Skids-godis. Allt är helt och hållet Karin Olofssons fel ;)

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Aww, tack! Känns värmande att höra...! Ha ha ha, ja vi får försöka slita oss från dansstudion och ut i riktiga världen någon gång här framöver. Nu ska jag gå och ha min sista klass för dagen. Jihaaa!

Postat av: Marica (igen)

Åhå! Du har bloggat! Ska läsa igenom sen... Roligt! Nu är jag seeeen! =) Kraam!

2007-11-09 @ 14:22:49
Postat av: ulrika_m

Åh, men du är alldeles galet duktig! Gud så fint! Kan man beställa???

2007-11-09 @ 20:51:33
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits