Aj aj aj!

[14:57]

Jag har ont i ryggen.. Sitter på golvet i köket och gör kort för fullt. Mina ben har domnat bort och jag vill bara lägga mig ner en stund. Men nej, det hinner jag inte. J kommer hem om en timma ungefär, och å ska jag vara KLAR med allt. Har inte ens hunnit klart med A:s (J:s pappas) kort. Ska hinna med mammas kort också. Nu är det högväxel och inte så mycket planering som gäller. Sitter och velar för mycket tror jag.. Ska knäppa ett kort på hur det ser ut på golvet. Haha, ser ut som att det har startats ett inbördeskrig mellan mig och alla papper å tillbehör..

image278

Här har ni hur kortet ser ut nu för tillfället också. Nu avslöjar jag J:s pappas namn, men what the f.. Doesn't matter. Busigt av mig. Dålig bild kan jag tillägga, det ser nog bättre ut IRL..

image279

Och här är lilla kuvertet som jag har gjort, där vi ska stoppa trisslotterna sen. Jag ska inte bli kuvertmakare, det är ju ett som är säkert i alla fall! Ni anar inte hur jag har suttit och pillat, och dessutom var det ett rent h-vete att klippa ut de där små, små blommorna som är påklistrade där också. PJUH!

image280

Och för attans spikar, det snöar som sjutton ute och det gör mig så glad. Nu hoppas jag att det inte blir snorhalt när vi åker hem bara. Skulle inte vara så kul. Bilden är tagen från köksfönstret. Härlig och exotisk utsikt va?

image277

Och jag är så baskat sugen på Lion, och Banana Skids som jag inte har ätit på år och dagar.. Det ska jag försöka få J att stanna och köpa på vägen hem till Mora, nu känner jag ett verkligt HA-begär. Så här ska det köpas Lion och Banana Skids vill jag lova. Om det ens finns att köpa här längre. Skulle ju bli måttligt besviken om jag inte hittar Skidsen nu när jag är så sugen på dem..

Åter till arbete.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Anna

Vilka tjusiga kort du gjort!
O mys med snö=)

Postat av: ulrika_m

Shit! Fint kort! Duktig du.

2007-11-09 @ 20:50:59
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap
Postat av: Henrikjuni

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2010-04-27 @ 08:21:51
URL: http://henrikjuni.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits