Ahh..

[12:34]

Uttråkad, irriterad. Ska försöka tona håret själv, vilket antagligen kommer bli helt omöjligt med det hår jag äger.. Mycket hår, få händer och ögon. Brukar inte funka. Men nu får jag glat försöka, för ingen här kan hjälpa mig som det ser ut nu. Irriterande! Så jag ska sätta igång med proceduren och se hur resultatet blir sen. Det är ju bara toning, så skulle det bli helt galet så får jag väl leva med det i sex veckor bara.. Eller färga över det eller något. Kan väl inte bli värre än vad det är i alla fall..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Anna

Tack för dina fina ord om bloggen - du är en av dom som faktiskt fattar vad den går ut på ;)
Kram!

Postat av: Abdulhege

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2008-12-22 @ 13:07:50
URL: http://abdulhege.myblog.de

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits