Saker

[23:26]

Nu borde jag verkligen gå och duscha för att sen krypa ner hos min karl och sova en blund tills jag måste vakna igen och gå upp för att sen kuta till skolan och dansa balett och nutida hela dagen. Efter skola är det scrapträff, ser fram emot som bara den.. Vill ha scrapträff NU, NU, NU!

Har hittat fler saker som jag skulle vilja ha. Hittade en till mini wood stamp, fast med olika symboler. Hur söt som helst!

image55


Skulle vara perfekt att ha, inte för att jag har så mycket nytta av en kaninstämpel eller ett plåster, men ändå.. Fanns massa annat gulligt som man faktiskt kan ha nytta av! Och jag hittade papper som är hur snyggt som helst. White Flourish och Black Flourish heter papperet. Hittade även cardstock som var så där härligt blommigt, Flourish Impressions hette det. Me like!



Nu ska jag duscha, sen blir det sova! Godnatt och sov gott - För det ska jag bannemig göra. Scrappa lugnt!

Over and Out//




Kommentarer:
Postat av: Morganmagnhild

Hello! Very interesting and professional site.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits