Mot Sågmyra

[17:22]

J är hemma nu, skönt att inte vara själv här. Så tråkigt att vara helt ensam hemma. Min käre bror ringde för ett tag sen, och vi ska ut till Sågmyra och käka lite och så ikväll. Mys, mys :) Blev så glad när han ringde och frågade!!! Skulle ev. ta med scrapkittet så jag och Monica kanske kan sätta oss och pilla lite med det. Så jag måste nästan till Pappersvinden och köpa lite papper, har typ inget att scrappa med, förutom det jag fick med albumet som visserligen är typ 50 000 olika papper. Men jag hade velat ha något annat mönster än det som tillhörde albumet.

Har förresten knäppt kort på lite layouts som jag gjort, ska lägga upp dem här senare. Nu ska vi göra oss klara och åka förbi affären en sväng när J har duschat klart..

Was it you who spoked the words that
things would happen but not to me
All things are gonna happen naturally
Taking your advice
and I'm looking on the bright side

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Newsthings

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits