Ljuva helg!

[15:44]

Ja nu är det helg - Igen. Helt galet. Dagarna går fortare och fortare. Givetvis är det så för att det snart är sommar, och för att någon vill göra livet surt för mig så då går de dagarna uppenbart mycket fortare än vinterdagarna. Vad har jag gjort fel i ett tidigare liv? Jag tror bestämt att jag måste flytta till ett ställe där det är sommar året om..

Var på scrapträff igår. Jätteskoj som alltid. Saknades bara en liten Amberle. Men henne hoppas jag att få se idag. Det var i alla fall en rolig kväll lång kväll också by the way. Var där.. ehum.. länge.. Nåväl..

Nu har jag precis duschat av mig massa äcklig danssvett. Fräter fan på kroppen det där. Kan inte vara hälsosamt. Idag har vi dansat massa folkdans faktiskt. Hur kul som helst. Dansade ungerska danssteg, kadrilj och så hade vi lite improvisation på slutet. Mycket intressant. Dagen i övrigt har varit TUNG som bly. På baletten imorse kunde jag bara skratta åt mina disktrasor till fötter och ben. Lydde inte mig för fem öre.. Uha!

Åker till Stockholm på Söndag och vidare till Finland på Måndag och sen hemfärd på Fredag igen, så troligtvis inget skrivande här då tyvärr. Ska ha en rolig vecka med folkdansworkshops med kända finländska folkdansare, träffa massa dansare från Finland och åka Finlandsfärja som jag aldrig har gjort. Ser fram emot frukostbuffén på båten faktiskt! Och allt godis som jag kommer att köpa på båten :) Mohaha..

Nu ska väl bara J ta och komma hem, sen ska vi dra till Kniva. Jag ska scrappa en grej till mor min, J ska bygga altan. Kul är det med hobbies :)

Dagens "Vill Ha":

image63

Över and ut//

Kommentarer:
Postat av: Stephanie

Haha.. vilken fetisch du har fått da;) pussa på


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits