Dåligt

[22:36]

Ja nu är man dålig på att uppdatera igen. MAn har helt enkelt inte ork att sitta här när  man repeterar inför dansföreställning hela dagarna. Fy bubblan vad jag är trött på det nu. Nu vill jag ha föreställningen klar!

Har beställt plats på Bounce Summer Camp i år. Kommer bli så jävla underbart. Ska suga i mig allt jag bara kan i Streetdanceväg. Sen blir det nog L.A någon gång framöver också. Längtar efter sommar. Blir så mycket dans även då, men då får jag dansa det JAG vill och känner för. Nu är jag trött på balett och nutida dans. Nu är det dags för Streetdance!

Ska sova nu. Krypa ner bredvid min älskling och vila några timmar, tills det är dags för dansdag igen. Pjuh, vilket yrke man har valt :)

Godnatt.
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits